عکسی از اسکناس ده میلیون دلاری!

2008-12-25 در 4:45 ق.ظ. | نوشته شده در سایر موضوعات | 5 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

تعجب نکنید! نه تنها اسکناس ده میلیون دلاری بلکه اسکناسهای پنجاه میلیون دلاری و دویست و پنجاه میلیون دلاری هم وجود دارد اما نه در آمریکا… در زیمبابوه!

12

13

ارزش این پول به هیچ وجه با دلار آمریکا قابل مقایسه نیست به طوری که تقریبا هر دلار آمریکا یک میلیون دلار زیمبابوه است و با این اسکناسهای نجومی شاید چند عدد گوجه هم نتوان خرید!

07

23

به این عکس که یک لباس فروشی را نشان می دهد دقت کنید و قیمت روی اتیکت را ببینید! بله! دو میلیارد و هفتصد و شصت و پنج دلار!!! و اما نکته جالبتر عکس آخر است که یک اسکناس ده و بیست دلاری زیمبابوه را نشان می دهد یعنی با آن چه می شود خرید؟

14

22

اگر احیانا این وبلاگ را با فید وردپرس دنبال می کنید لطفا آن را به فیدبرنر تغییر دهید:https://pasfarda.wordpress.com/wp-content/uploads/2008/09/rss-blog.png?w=20&h=26&h=26

اگر این وبلاگ در شهر شما فیلتر شده می‌توانید مطالب آن را از طریق فید https://pasfarda.wordpress.com/wp-content/uploads/2008/09/rss-blog.png?w=20&h=26&h=26 دنبال کنید

5 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. خوبی ایوب عزیزم؟
    پس کی می آیی؟

  2. حضرت احمدی‌نژاد جناب باب و رابط امام زمان رابرت موگابه دیکتاتور زیمبابوه رو دوست و برادر خود و جهنم زیمبابوه رو دارای سرنوشت مشترک با ایران دانستند!

  3. صفر پول رو باید بزنند.

  4. Turkey was just like this a couple of years ago

  5. بقول معروف چه میلیونرهای فقیری


بیان دیدگاه

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در WordPress.com.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.