آیکونهای بسیار زیبای RSS

2008-08-27 در 4:03 ق.ظ. | نوشته شده در اینترنت | 22 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , ,

فیدهای rss انقلاب عظیمی در اینترنت و ارتباط آدمها با هم ایجاد کردند؛ همان «وب دو» معروف خودش را کاملا مدیون این فیدهای کوچولو می‌داند یعنی اصلا وب دو بدون فید وجود نخواهد داشت!
هر صفحه وب را میتوان به یک فید مجهز کرد و آن را در قالب یک آیکون در اختیار کاربر قرار داد. آیکونهای بسیاری برای rss طراحی شده که من چند نمونه از آن را که فکر کرده‌ام زیباترند، اینجا قرار داده‌ام.

سایت rssicons.ru آرشیو کاملی از این آیکونهاست که مطمئنا می‌تواند سلیقه‌های مختلف را ارضا کند.

22 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام
    ما تازه شما رو کشف کردیم🙂
    ممنون از این لینک خوبتون
    موفق باشی

  2. matalebeton jaleb va dar ine hal karsaze manon

  3. سلام وبلاگ واقعا عالی داری بهت تبریک میگم
    یرای تبادل لینک من شما رو با عنوان پس فردا لینک کردم لطفا شما هم منو با عنوان تفریح و سرگرمیsalambiaیالینک کنید
    باتشکر
    بای
    http://salambia.mihanblog.com/

  4. آقا ما یکی از اون عسک! ها رو گذاشتیم توی وبلاگم جای قیافه فبلی فیدمون!

    دستت درد نکنه.مخلصیم

  5. سلام آقا ، یه سایتی بود این آیکون ها رو جست و حو میکرد الان یادم نمیاد … بگذریم
    من اون جام جهان نما هستم توی لینکتون ، وبم تغییر کرده ، میشه لینک رو تغییر بدید ؟

    خب زیادی رسمی شد ، دستت طلا ! ( حالا بهتر شد )

  6. اسم برای لینک کردن من URCHIN7PC

  7. این لوگو منه

    وب خوبی داری اگه تمایلی به تبادل لینک یا لوگو داری منو باخبر کن

    تا هم لینکت کن و هم لوگو تو قرار بدم

    اگه با تبادل لوگو موافقی اینجا

    http://urchin7pc.wordpress.com/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

    و

    اگه با تبادل لینک موفقی اینجا

    http://urchin7pc.wordpress.com/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9/

  8. salam-man parnaz-alie-age mishe komakam konid weblogamo dorost konam-parnaz.word
    press.com

  9. می گم ایوب این شکلک بد اخلاق و اخمو من نیستم ها. نمی دونم چطوری اومد!

  10. مرسی ایوب عزیز. مرسی که همیشه به خونه خودت سر می زنی. لطف داری مهربان.

  11. عالی بود
    مرسی

  12. سلام . خیلی ممنونم . سلامت باشی .

  13. 🙂
    مرسی مرسی

  14. با عرض سلام و خسته نباشید . من محمود محمودی صاحب وبلاگ کلیک تابان هستم . به تازگی بخش فروشگاه وبلاگ را در یک وبلاگ دیگر قرار داده ام . به همین خاطر اگر برایتان ممکن است درخواست یک پیوند دیگر برای فروشگاه را دارم . در صورت تمایل لطفن من را با خبر سازید . پیشاپیش پیوند پایگاه زیبای شما در بخش پیوندها قرار گرفته است . موفق باشید .
    http://tabanshop.blogfa.com

  15. مفید بود ممنون

  16. و تکه تکه شدن راز آن وجود متحدی بود
    که از حقیر ترین ذره هایش آفتاب به دنیا آمد…
    .
    .
    این روزها که « سید مهدی موسوی»
    جایش خالیست
    این روزها که …
    مثل همیشه های همیشه تنهاست
    این روزها که…
    اقای ادبیات با شعر زندگی می کند و شعر با او!!
    .
    .
    توی تاریکی مطلق
    با آخرین متن و شعر از « دکتر سید مهدی موسوی»
    به روزم
    با احترام : شاعر خیابان چهل و هشتم

  17. با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرتيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : آريا موبايل دات نت
    با تشکر

  18. به نظر من اگر قرار باشه از آیکن‌های درشت این‌چنینی استفاده کنیم، باید با رنگ‌های دیگه‌ی بکار رفته در قالب وبلاگ هم‌خوانی داشته باشه. و اگر قرار نیست هم‌خوانی داشته باشه، پس هرچه کوچک‌تر، زیباتر

  19. واقعا به درد بخور بود مرسی

  20. این هم خوبه

  21. به یک دلیل خیلی بدیهی به خاطر کاری که شما انجام دادید ولی معروفترین وبلاگ‌های ایرانی انجام نمی‌دهند،از شما تشکر می‌کنم. شما منبع چیزهایی که پیدا کرده‌اید را معرفی کردید. بر خلاف دوستان که فکر می‌کنند دگمه Stumble را فشار دادن یا گردش در Ppopular های delicious یغنی وبلاگ نوشتن.
    باز هم ممنون.
    در ضمن چه آیکون های باحالی!

  22. من راجع به فیدها اطلاعات زیادی ندارم…باید برم یکم بیشتر یاد بگیرم…


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

