نوک قلم (براش) دود و ابر برای فتوشاپ

2008-08-20 در 4:11 ب.ظ. | نوشته شده در فتوشاپ, نرم افزار | 7 دیدگاه
برچسب‌ها: , , ,

براشها فایلهایی هستند با پسوند abr که به عنوان نوک قلم استفاده می‌گردند صرف نظر از اینکه کاربر می‌تواند هر تصویری را به عنوان براش تعریف کند، براشهای مختلفی به صورت آماده و از پیش طراحی شده وجود دارد که در این وبلاگ قبلا چند نمونه از آنها معرفی شده است. این بار براش با شکل ابر و دود را معرفی می کنم که بسیار جالب و کاربردی ست!

براش ابر شامل سه نوک قلم و براش دود شامل دو نوک قلم است که تصویر نمونه را مشاهده می‌فرمایید. ضمنا برای استفاده از براش ابر بهتر است زمینه آبی آسمانی و رنگ قلم سفید باشد. برای آموزش چگونگی تغییر سایز و لود کردن براشها در فتوشاپ به این پست مراجعه نمایید.

برای دانلود فایلها به قسمت فایلهای من در سایت Drop.io بروید و دو فایل abrpasfarda و doodpasfarda را دانلود کنید. لینک مستقیم است و میتوانید از دانلود منیجر استفاده کنید این فایلها را در Drop.io آپلود کردم جهت تست نمودن. عجب امکاناتی!!! یک سایت آپلود فایل وب دویی به تمام معنا! حتما امتحان کنید!

7 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. خیلی به کارم میاد لینکتم که فاسد شده

  2. سلام…مطلب خوبی بود….دانلود کردم ولی نتونستم کاریش کنم….یکم باید روی فوتوشاپ بیشتر کار کنم….همه چی یادم رفته…البته اون یه ذره ای که بلد بودم…

  3. آقا بسیار کاربردی بود ! ممنون

  4. سلام …
    با پست «حرف آخر » کار وبلاگ نویسی ما هم تموم شد …
    خیلی با هم آشنا نشدیم ولی …

  5. تکه تکه شدن…
    راز آن موجود متحدی بود
    که از حقیرترین ذره هایش آفتاب به وجود آمد
    .
    .
    این روزها که « سید مهدی موسوی»
    جایش خالیست
    این روزها که …
    مثل همیشه های همیشه تنهاست
    این روزها که…
    اقای ادبیات با شعر زندگی می کند و شعر با او!!
    .
    .
    توی تاریکی مطلق
    با آخرین متن و شعر از « دکتر سید مهدی موسوی»
    به روزم
    با احترام : شاعر خیابان چهل و هشتم

  6. کیفیت بالاترش رو ندارین. دنبالش که می گردم پیدا نمی کنم.:(
    ayyoob:
    امیرحسین عزیز! براشها اغلب در حد صد دویست کیلوبایت هستن اینهایی که من گذاشتم از با کیفیت ترین براش ها و برای حرفه‌ای‌ها هستن شاید دانلود نکردید

  7. اکثر براش هایی که توی سایت ها به صورت رایگاه قابل دانلود هستند دارای رزولوشن پایینین ولی خیلی وقت ها هم خوب کار رو راه میندازن ممنون


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

