اجرای فایلهای جاوا jar موبایل در کامپیوتر

2008-08-14 در 2:54 ب.ظ. | نوشته شده در موبایل, نرم افزار, دانلود کم حجم | 16 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

فایلهای با پسوند jar فایلهای جاوا هستند که برای اجرای آنها باید اول آنها را به گوشیتان انتقال دهید ولی با این برنامه کم حجم به نام MidpX Emulator همینجا توی کامپوتر می‌توانید آنها را اجرا کنید! بازیها، برنامه‌های موبایل و کتابهای پرنیان و کلا هر نوع فایلی با پسوند jar را میتوانید با این نرم‌افزار باز کنید توجه داشته باشید که بعد از نصب هیچ فایل اجرایی در سیستم وجود ندارد شما فقط کافی ست به سراغ فایلهایتان بروید و روی آنها که حالا شکلشان تغییر کرده دابل کلیک کنید. برای اجرای این برنامه احتمالا احتیاج به ری استارت پیدا خواهید کرد.

لینک کمکی غیر مستقیم MediaFire

لینک کمکی غیر مستقیم 4shared

برای دانلود با لینک مستقیم به صفحه فایلهای من رفته و فایل midpxemulator را دانلود کنید

مطالب مربوط به این موضوع در وبلاگستان:

مرجع تخصصی موبایل فارسی زبانان

کلیپ موبایل، بازی موبایل، برنامه موبایل

16 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. چرتو پرت بود باحال بزارين

  2. سلام 6تا مطلب کپی کردم
    البته بدون ذکر منبع

  3. البالبا

  4. ممنون
    ببين نرم افزاري براي خوندن فايل هاي PDF كه تحت جاوا باشه و بشه رو موبايل نصب كرد ميشناسي؟ يكي خودم پيدا كردم محدوديت داشت، يعني فايل هاي زير 300 كيلو رو باز مي كرد… بدون محدوديتش هم هست؟

  5. سلام داداشی عزیز وردپرسی من شما رو لینک کردم اگه منو لینک کنی بهم لطف کردی

  6. سلام . دستتان درد نکند . شما هم موفق و سلامت باشید . ممنونم .

  7. جالب بود.به دردم خورد.کارت درسته

  8. سلام

    بلاگ بسیار جالبی دارین ، ما که واقعاً از خوندن مطالبش لذت می بریم

    ما لینک شما رو گذاشتیم ، شما هم یه سری به ما بزنین ، اگه باهامون حال کردین شما هم مارو لینک کنین !

    ممنون و متشکر

  9. سلام…مطلب و لینک خوبی بود…دنبالش بودم که کتابهی پرنیان رو روی کامپیوتر بخونم…ممنون

  10. با اجازه دو تا مطلبتم کپی کردم البته با ذکر منبع!

  11. عزیز ممنون که لینکم کردی
    لینک شما هم در وبلاگ قرار گرفت
    موفق باشی…

  12. سلام
    خسته نباشی وبلاگ قشنگی داری
    حاضر به تبادل لینک با شما هستم در صورت تمایل لینک منو با نام:

    ترفندهای خفن،نرم افزارهای توپ،آموزش هک

    قرار بده بعد تو نظرات خبر بده تا لینکت رو بزارم.
    با تشکر
    مدیر وبلاگ نگین سبز

  13. مرسی عزیز.

  14. بسیار عالیییییییی به من خیلی کمک کرد

  15. آقا عالي بود. دستت درد نكنه

  16. Thanks, comes handy!


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

