بک آپ گرفتن از درایور سخت افزارها

2008-08-12 در 3:55 ب.ظ. | نوشته شده در نرم افزار, بدون دسته‌بندی, سخت افزار | 8 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , ,

یکی از دغدغه‌های اکثر کاربران نصب درایور سخت افزارهاست. وقتی فایلها ناخودآگاه پاک می‌شوند یا با تعویض سیستم عامل باید دوباره همه سی‌دی های سیستم را نصب کنیم،  نرم‌افزار driver max به کمک ما می‌آید و با چند کلیک تمام سخت‌افزارها را به سیستم معرفی می‌کند بدون هیچ سی‌دی!

لینک مستقیم دانلود با حجم 2.8 مگابایت (با پهنای باند محدود)

لینک کمکی غیر مستقیم 4shared

آموزش در لینک زیر

آموزش:

برای بک آپ گیری Export Drivers را کلیک کنید (شکل زیر)

چند لحظه صبر کنید و وقتی پنجره زیر ظاهر شد آنهایی را که لازم دارید مثل صدا و گرافیک و… انتخاب کنید دقت کنید! اگر همه را انتخاب کنید برای احیای آنها مدت زمان بسیار زیادی را باید صرف کنید در ضمن ویندوز هوشمند است و اکثر قطعات را خودش خواهد شناخت (شکل زیر)

حالا محل ذخیره بک آپ را تعیین کنید توصیه می‌شود آن را تغییر دهید (شکل زیر)

تمام شد! و اما برای احیای درایورها دوباره نرم‌افزار را باز کنید و اینبار از گزینه Import Drivers استفاده کنید (شکل زیر)

8 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. چرا تبليغات نميگيري اونم کليکي 60 تومن! خيلي هان به وب من و عضو شو تا بعداً مثل من پشيمون نشي راستی اگر با تبادل لینک موافقی مارو بی بهره نذار.

  2. الهی خیر ببینی جوون

  3. سلام

    لینک شما در سایت ما اضافه شد لطفا لینک ما را اضافه کنید

    http://www.pcdata.ir bazdid 12 ta 15000 webgozar

    عنوان عکسهای باورنکردنی

    منتظرم

  4. سلام دستت درد نکنه برنامه مفید و توپی گذاشتی، تونستم از لینک کمکیت استفاده کنم.
    سلامت و پیروز باشی:)

  5. […] بک آپ گرفتن از درایور سخت افزارها […]

  6. سلام…عجب نرم افزاری معرفی کردی…دستت درد نکنه…مارو از یه بلای همیشگی رهانیدی…همیشه عزا میگرفتم واسه نصب درایورها…مرسییییییییییی…

  7. جالب بود !
    من همچنان منتظر مطالب فتوشاپی هستم D:

  8. من یک سخت افزار بیرونی(اکسترنال هارد دیسک)دارم که به نام شاخه «اف»برای کامپیوترم تعریف کردم.یک بار ناگزیر شدم این هارد را فرمت کنم و از آن پس امکان اینکه آن را با کلیک (روی شاخه اف)باز کنم ندارم.برای رفع این اشکال یک «میانبر» (از روی نام یکی از فولدرهای داخل این هارد دیسک )ساختم و با آن به اطلاعات این هارد دیسک دسترسی دارم.من این برنامه را نصب و امتحان کردم اما مشکل برطرف نشد.آیا فکر می کنید با این نرم افزار بشود آن را برطرف کرد؟ (احتمالا برنامه ای که شاخه اف را قبلا باز می کرده بعد از فرمت پاک شده.)من هیچ سی دی همراه هارد دیسکم ندارم.هارد دیسک من « وسترن دیجیتال»500 گیگ است. لطفا راهنمای کنید


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

