بلاگفا: هرجایی که خواستید بروید! اما بدون وبلاگتان!

2008-08-09 در 4:25 ب.ظ. | نوشته شده در اینترنت | 13 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

بعد از بلاک شدن «خروج از بلاگفا» بر آن شدم مطلبی هرچند کوتاه در این مورد بنویسم شاید ایمان بیاورید و رستگار شوید!
من نزدیک به دو سال در سرویس دهنده وبلاگ وطنی وبلاگ نوشته‌ام و با جیک و پوک آن بسی آشنا هستم: وقتی دامین دات کام پرشین بلاگ به گا رفت شوکه شدم و بسیار متاسف…! وقتی چند روز بلاگفا هم تعطیل شد نگران آن همه وبلاگ شدم، آن همه احساسات، آن همه شوخی و خنده، آن همه ترفند و موسیقی و برنامه و عکس، آن همه علم ثبت شده و آن همه خاطره که نزدیک بود یکدفعه پکیده شوند.
این تراژدی باعث شد دقیقا یک سال پیش به فکر نقل مکان بیفتم و کجا بهتر از wordpress جایی که وبلاگ نویسی آزاد را تازه فهمیدم. تا چند ماه فقط لذت می‌بردم، با وب 2 آشنا شدم معنی شیرینگ را فهمیدم و دوستان خوبی پیدا کردم. الآن بسیار خوشحالم که این کار را کردم و نه تنها پشیمان نیستم که در وبلاگ وطنی ننوشته‌ام بلکه فکر می‌کنم چرا زودتر به وردپرس نیامدم.
وقتی چند روز پیش فهمیدم بلاگفا امکان خروج کاربرانش را بلاک کرده، ناراحت شدم؛ نمی‌دانم چرا ولی احساس می‌کنم به من هم توهین شده شاید به خاطر احساس تعلقی ست که دارم. این چه اسمی می‌تواند داشته باشد به جز «استعمار» ؟ این کار دقیقا سلب آزادی ست این کار یعنی شما مجبورید اینجا باشید این کار یعنی میخواهی بروی برو ولی مطالبت را نمی‌دهیم
خدا را شکر که در وردپرس می‌نویسم و هروقت بخواهم می‌توانم مطالبم را به هر جایی که خواستم منتقل کنم!
پس نتیجه می‌گیریم که پاشوید و به وردپرس بیایید قدمتان روی چشم!

مطالب مربوط به این موضوع در وبلاگستان:

کاربران بلاگفا محکوم به ماندن هستند!

زندان بلاگفا

به وردپرس بپیوندید

دغدغه‌های وطنی

آقای شیرازی کم نمی آورد …!

زندانی به نام بلاگفا

از بلاگفا آزاد شوید

محکوم به حبس ابد…زندان بلاگفا

مهمان ناخوانده برای Blogfa

آقای شیرازی، حکومت می‌کنی یا خدمت؟

بلاگفا، فراموش نشوی!

در پناه وردپرس

فرهنگستان زبان پارسی : از این پس بلاگفا را زندان بلاگفا بنامید !

13 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] بلاگفا: هرجایی که خواستید بروید! اما بدون وبلاگتان! « پس… زندانی به نام بلاگفا – کوچ عاشقانه – بلاگفا و دیگر هیچ – بلاگفا:هرجایی خواستید بروید،اما بدون وبلاگتان! – بلاگفای بیتربیت – بلاگفا،فراموش نشوی! … pasfarda.wordpress.com/2008/08/…/blogfa-2/ – ذخيره شده – صفحات همسان […]

  2. […] -بلاگفا:هرجايي خواستيد برويد،اما بدون وبلاگتان! […]

  3. […] ها کمک میخواهند: بعنوان مثال، این کامنت *** را بخوانید: دوست گرامي مشکل از نبود يک راهنماي ساده و […]

  4. من هم تازه به وردپرس اومدم
    قبلا تو بلوگفا بودم
    و قبل ترش توی پرشین بلاگ که هک شدن نا گهانیش شکم کرد

    امیدوارم با دوستان خوبی توی وردپرس اشنا بشم
    موفق باشید

  5. […] – زندانی به نام بلاگفا – کوچ عاشقانه – بلاگفا و دیگر هیچ – بلاگفا:هرجایی خواستید بروید،اما بدون وبلاگتان! – بلاگفای بی‌تربیت – بلاگفا،فراموش نشوی! – از بلاگفا […]

  6. […] زنداني به نام بلاگفا كوچ عاشقانه بلاگفا و ديگر هيچ بلاگفا:هرجايي خواستيد برويد،اما بدون وبلاگتان! بلاگفای بی‌تربيت بلاگفا،فراموش نشوی! از بلاگفا آزاد […]

  7. منم یه مطلبی در این زمینه نوشتم : http://www.aliblog.ir/1387/05/21/the-prison-called-blogfa/

  8. […] + بلاگفا: هرجایی که خواستید بروید! اما بدون وبلاگ‌تان! […]

  9. دوست گرامی

    مشکل از نبود یک راهنمای ساده و به زبان آدمیزاد است که به ما وبلاگ نویسان بلاگفایی بگوید که چطور یک وبلاگ با ظاهر مناسب و امکانات مناسب مثل وبلاگ شما و دیگر بزرگان وردپرسی در وردپرس داشته باشیم ( کدام قالب را انتخاب کنیم که فارسی باشد و ظاهر مناسبی داشته باشد؟ کدام پلاگین را نصب کنیم تا نظرات پس از تائید نمایش داده شود ؟ برای آمار چه کنیم؟ لیست مطالب پربیننده را چطور نمایش بدهیم؟ چطور پیوندهای روزانه را نمایش دهیم؟ چطور لینک ثابت دوستان را نمایش دهیم؟ چطور لینکهای ورودی را نمایش دهیم؟ و… و کلاً بصورت گام به گام مهمترین نیازهای یک وبلاگ نویس که از سرویس گلابی بلاگفا استفاده می کرده را پاسخگو باشد

    حالا هی شما و دیگر بزرگان وردپرس بروید بالای منبر و با شیرازی کل کل کنید؟!

    پیشنهاد می کنم یک وبلاگ برای مهاجرین به وردپرس راه بیاندازید که بصورت گام به گام بتوانیم یک وبلاگ فارسی زیبا و با امکانات مناسب در وردپرس راه بیاندازیم

    در ضمن برای حمایت از مهاجرین به وردپرس می توان وبلاگ های جدید را که مثلاً 5 پست مفید دارند (کپی پیست از دیگران نیست ) بر حسب موضوع در این وبلاگ معرفی کرد تا با پربیننده شدن این وبلاگ ها این وبلاگ نویس ها به نوشتن خودشان در وبلاگ وردپرسی شان ادامه دهند

    این پیشنهاد را برای شما و چند نفر از بزرگان وردپرس می فرستم تا شاید کسی پیدا شود و قدمی بردارد!
    ayyoob:
    متشکر و ممنون از شما! پیشنهاد بسیار جالب و خوبی دادید!

  10. […] بلاگفا:هرجایی خواستید بروید،اما بدون وبلاگتان! […]

  11. بی خیال، خدایی، شما دیگه کی هستید؟! پووف سوژه نداشتی غرغر میکنی؟! چهداستان طول و درازی چه تفسیرهای برحقی وای وای حالا چیکار کنیم؟
    ayyoob:🙂 شما لازم نیست کاری کنید چون توی وردپرسی ولی بلاگفایی ها و پرشین بلاگی ها باید نقل مکان کنن!

  12. تنها راه مقابله با کسانی که انحصارطلب یا به گفته شما استعماری است، بایکوت است. نوشته هایتان را بیرون بیاورید و همه جا رسوایشان کنید.وبلاگستان جایی نیست که کسی بخواهددیکتاتوری کوچک راه بیاندازد.
    به وردپرس خوش آمدید!


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

