چسباندن عکس به آهنگ در Media Player

2008-07-24 در 2:17 ب.ظ. | نوشته شده در نرم افزار, ترفند | 10 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , ,

حتما دقت کرده‌اید که وقتی آهنگی در حال پخش است مدیا پلیر در گوشه بالا سمت راست تصویر کوچکی که مربوط به همان آهنگ است به نمایش می‌گذارد که اغلب تصویر خواننده آهنگ و یا تصویری از آلبوم مربوطه است. شاید بخواهید آن تصویر را عوض کنید یا برای آهنگ مورد علاقه‌تان تصویر بگذارید؛ برای این کار ابتدا آهنگ را در حالت Play قرار دهید و به قسمت Library رفته و روی Now Playing کلیک کنید در قسمت سمت راست روی آهنگ مربوطه راست کلیک کرده و Advanced Tag Editor را انتخاب کنید؛ حالا در پنجره باز شده صفحه Pictures را انتخاب کرده و حالا با دکمه add می‌توانید تصویر را به آهنگ بچسبانید.

10 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. واقعا ممنون

  2. تو مدیا پلیر ویندوز 7 چطوری میشه اینکارو کرد؟؟؟؟؟؟؟

  3. آقای من! شما خیلی کمک کردی.
    مونده بودم حیرون که چرا در مدیا پلیرهای ورژن جدید این امکان را برداشته اند. پس برنداشته اند. فقط مسیر دسترسی اش را عوض کرده اند. عجب ناقلاهایی هستند ها!

  4. […] 3- چسباندن عکس به آهنگ در Media Player […]

  5. مرسی خیلی وقت بومد که هی زور میزدم و نمیتومنستم!

  6. ببخشید حالا درست شد خیلی ممنون

  7. خیلی کمک کرد ممنون.
    راستی می تونم باهاتون تبادلی لینک کنم من لینک شما رو توی وبلاگم اضافه کردم اگه ممکنه لینک من رو هم به بخش دوستانتون اضافه کنید خیلی ممنون و متشکر.
    ayyoob:
    لطفا آدرس وبلاگ خود را در پروفایل وردپرس وارد کنید و به من اطلاع دهید تا لینک متقابل قرار داده شود الآن من نمیدانم آدرس وبلاگ شما چیست

  8. سپاس!!
    من همیشه دوست داشتم Tag آهنگها را عوض کنم.

  9. دمت گرم رفیق

    آریو برزن سردار بزرگ ایرانی


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

