پلاگین Media Player برای اجرای فایلهای 3GP

2008-01-20 در 11:03 ب.ظ. | نوشته شده در موبایل, نرم افزار, دانلود کم حجم | 18 دیدگاه
برچسب‌ها: , , ,

با نصب این پلاگین میتوانید فایلهای 3GP که فرمت فایلهای ویدیویی موبایل است را با مدیا پلیر اجرا کنید چیزی که خودم مدتها بود دنبالش بودم.

لینک مستقیم دانلود با حجم 1.2 مگابایت

18 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. damet garmmmmmm

  2. mebaba eyval kheyli mardi damet garm

  3. […] البته برای دیدن این فرمت با مدیا پلیر  می‌توانید این پلاگین کم حجم را دانلود و نصب […]

  4. بسيار عالي و به درد بخور بود خوشحال مي شم به وبلاگ من سري بزني ممنون.

  5. MER30 DASTET DARD NAKONEH NO 1

  6. salam mamnon kare mara hal kardy.

  7. khoshemon omad eival pesar

  8. xkjnksd xlg;;m;\v’k›,

  9. خیلی حال دادی
    با 1000 بد بختی باید این فایل هارو می دیدم
    خلاص شدیممم

  10. سلام
    دوست گرامی من محمد هستم مدیر وبلاگ دنیای شیشه ای
    وبلاگ من جدیدا به آدرس جدیدی http://www.it-star.blogspot.com
    منتقل شده است.
    از آنجایی که من با شما تبادل لینک کردم خواهش می کنم لینک «دنیای شیشه ای» را به آدرس جدید تغییر دهید با عنوان
    «ستاره فناوری اطلاعات»
    من هم لینک شما را به وبلاگ جدید منتقل کردم
    در صورتی که مایل به ادامه تبادل لینک نیستید لطفا به وبلاگ یا ایمیل من اعلام کنید
    با تشکر

  11. پلاگین مفیدی، ممنون،کارت خیلی درسته!

  12. […] Media Player برای اجرای فایلهای 3GP ( وبلاگ پس فردا ) لینک به منبع         تذکر: منبع غیردگرباش […]

  13. من از klmcodec330 استفاده مي‌كنم، تقريباً تمام فرمتهاي قابل مشاهده رو قبول مي‌كنه. برنامه سبك و راحتي هم است. البته فقط براي اجراي 3gp همون پلاگين شما رو ترجيح ميدم.

  14. من مدیا پلیر استفاده نمیکنم. کلا ویندوز استفاده نمیکنم.

  15. خیلی لازمش داشتم

  16. ای ول

  17. باید مفید باشه هنوز دانلود نکردم

  18. دارم دانلود میکنم ممنون


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

