مرورگر 220 کیلوبایتی بدون نصب

2007-09-23 در 3:17 ق.ظ. | نوشته شده در اینترنت, دانلود کم حجم | 20 دیدگاه
برچسب‌ها:

سال قبل مرورگر Browzar را دانلود کردم که حجم بسیار کم اون و غیر نصب بودنش خیلی مورد توجه من قرار گرفت یعنی وقتی اونو دانلود کردم همان موقع قابل اجرا بود و احتیاجی به نصب نداشت امروز که نسخه جدید اون رو پیدا کردم دیدم بد نیست اونو بذارم توی وبلاگ.

وقتی از IE خسته میشدم به این مرورگر پناه می‌بردم که البته از وقتی از فایرفاکس عزیز استفاده می‌کنم اصلا خبری از کسلی و بی حوصلگی نیست (بابا ول کنید این IE رو) طرح سیاه اون که برای ویستا طراحی شده واقعا محشره! یک عکس از این مرورگر گذاشتم تا زیبایی اونو بیشتر حس کنید!

https://i0.wp.com/ayyoob110.persiangig.com/image/browzar.jpg

این مرورگر زیبا و کم حجم را می‌توانید با حجم 220 کیلوبایت از اینجا دانلود کنید

20 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. میای بازی؟

    http://raindigital.wordpress.com/2007/10/02/google/

    روم رو زمین نندازید😀

    «پس فردا» آپ نمیشود چرا؟ اعلام وجودی بنما… زنده ای؟

  2. سلام
    «اخراجی ها…تحریف شهادت»
    چند خطی نوشته م درباره «شهدای اخراجی»
    با در نظر داشتن نارسایی های این فیلم آیا واقعا باید «ضدارزشی» دونستش؟
    [تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]
    ???????????????

  3. اين مرورگر بدرد كاراي يواشكي ميخوره چون موقع بسته شدن تمام فايلهاي موقتي خودشو حذف ميكنه!!!!

  4. به نظر من هم قخوشگله ولی فایر فاکس هم کم پوسته نداره منظورم skin هست من که با فایرفاکس راحتم🙂

  5. سلام دوست خوبم
    ممنون از اینکه این کار رو خوندید و نظر دادید
    حتما تو ویرایش دوباره لحاظ میکنم
    تا بعد…

  6. سايت گوگلين

  7. سلام !

    ادبیات معنوی در موسیقی با شعر «آتشی که خفت» که با مضمون شعر

    Judgement گفته شده به روز شد !

    در ضمن تغییراتی در نحوه نگارش و مطالب در این پست ایجاد کردیم از

    شما دعوت میکنم به وبلاگ ما بیایید و نظر خود را در مورد مطالب ذکر

    کنید

    یا حق !

  8. سلام…
    تمام روز هایم بوی دلتنگی میدهد/فقط از خدا باید شعر بخواهم/شعری که در آن “ای کاش” نباشد.

    منتظرم.

  9. خوب بود.
    دستت درد نکنه

  10. البته خدمتوت عرض کنم که این کاملا یک مرورگر نیست فقط یک پوسته است برای IE در حقیقت شما وقتی از این مرورگر استفاده می کنید همان هسته IE را به کار می گیرید با ظاهری شکیل تر و ساده تر. البته نکته مهم اینجاست که با این مرورگر هر جه که سفر کنید و هر چه دانلود کنید و هر آدرسی که در آدرس باز تایپ کنید جایی ذخیره نمی شود و مایه حفظ آبروست.
    فرض کنید که رئیس یا پدرتان احیانا پشت کامپیوتر بنشیند و بخواهد سایت شرکت سپهر الکتریک را چک نماید. خوب حدث می زنید در چند گزینه اولی که خود IE پیشنهاد می کند با چه آدرسی مواجه می شود؟ http://www.sexyasiangirls.com

  11. نمیدونم من چرا هنوز عاشق آی ایی هستم و نمیتونم ازش دل بکنم!!

  12. عافیت باشه!!

  13. راستی به نظر من زیبایی زیاد چیز مهمی درباره مروگر نیست
    مهترین ویژگی ها البته به نظر من می تونه سرعت خوب
    پشتیبانی از آر اس اس و امنیت بالا و همچنین پشتیبانی از اکثر سایت ها که فایر فاکس همین یکی رو نداره و واسته همین هست که اینترنت اکسپلورر عزیز همچنان در صدر هست

  14. می گم خوب اگه مرورگر خوشگل می خوای چرا از اپرا استفاده نمی کنی
    هم سرعت خوب داره (50 درصد بیشتر از فایرفاکس و 100 در صد بیشتر از اینترنت اکسپلورر)
    از لحاظ امنیت بیست هست و هم خیلی خوشگله و تم های مختلف داره
    رایگان هسا و امکانتا بالایی داره
    خیلی از اضافه شونده های فایر فاکس از امکانات پیش فرض این مرورگر هست
    امتحان کن

  15. می گم خوب اگه مرورگر خوشگل می خوای چرا از اپرا استفاده نمی کنی
    هم سرعت خوب داره (50 درصد بیشتر از فایرفاکس و 100 در صد بیشتر از اینترنت اکسپلورر)
    از لحاظ امنیت بیست هست و هم خیلی خوشگله و تم های مختلف داره
    رایگان هسا و امکانتا بالایی داره
    خیلی از اضافه شونده های فایر فاکس از امکانات پیش فرض این مرورگ هست
    امتحان کن

  16. این تم رو امتحان کن :
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5246

  17. حق با شماست، واقعاً محشره!

  18. ورودی‌های وبلاگ را که چک می‌کنی تقریبا تعداد کسانی که از IE و فایرفاکس برابر هستند و جای امیدواری هست که فایرفاکس جلو بزنه

  19. لعنت به مایکروسافت! دلیلش اینه که مایکروسافت تو مرورگرش از استاندارد های برنامه نویسی تحت وب استفاده نمیکنه. البته این مشکل توی IE 7 نیست و تو IE های قدیمی تر هم اونقدری مشکل نداره که قابل خوندن نباشه. فقط یک مقدار منو ها به سمت راست کشیده شده که زیاد هم معلوم نیست.

  20. سلام
    يه چيز مجبورم كرد امروز «موقتاً» سكوتمو بشكنم….
    بازم همون «خوزستان من»….!
    ..


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

