قیصر امین‌پور

2007-08-21 در 11:36 ب.ظ. | نوشته شده در ادبیات | 7 دیدگاه

عمری ست

لبخندهای لاغر خود را

در دل ذخیره می کنم

باشد برای روز مبادا

7 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام
    راستی دیشب که اومدم یک عکس دیگه جای عکس بالای قالب شوما بود
    اما امروز دوباره برگشته به حالت اول (البته جفتش قشنگه)
    راتی لینک ها هم درست شد و نام بلاگ شما هم هست ببخشید اگه دیر شده
    آخه این ورد پرس حرفه ای تر از این حرف ها است
    ممنون بای
    اوه…راستی اون عکس پست قیصر امین پور خیلی خوب بود

  2. ..
    هر روز بی تو روز مباداست

  3. شما در blogroll من گیر افتادی!

  4. agar rooze mabadaee dar kar bashad

    ayyoob110: بله قیصر امین‌پور در ادامه شعر به همین نکته اشاره می‌کنه که روز مبادایی در کار نیست

  5. راستی الان داره وبلاگ ات هی تغییر می کنه تو آنلاین هستی اگه هستی لطفا سریع تر جواب ام را بده

    ayyoob110: سلام محمد جان! فقط چندتایی از اون قالبها که میبینی با زبان فارسی سازگاری داره که یکیش همون قالب پیش فرضه! که با تلاش دوستان به زودی قالبهای قشنگی ترجمه میشه فعلا با همینا بساز ویجت ها رو هم میتونی بصورت دستی از اون پائین درگ کنی و بذاری سر جاشون

  6. بعد راستی من یک قالب هایی را به جیز قالب پیش فرض که انتخاب می کنم همه از چپ به راست هستند اما چون من فارسی می نویسم جالب نمی شه
    می شه این را هم راهنمای کنی؟

  7. ُسلام
    ببین من لینک شما را اضافه کردم و در ویجت های وبلاگ نیز لینک ها را به ساید بار کناری انتقال دادم وای هیچ یک از لینک ها در وبلاگ نمایش داده نمی شود.
    مشکل کجاست؟
    می تونی راهنمایی ام بکنی


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

