رعد‌وبرق و باران واقعی در دسکتاپ

2007-08-19 در 3:51 ق.ظ. | نوشته شده در نرم افزار, ادبیات, دانلود کم حجم | 19 دیدگاه
برچسب‌ها: ,

چند ماه پیش که زل زده بودم توی مانیتور و توی فکر بودم یهو صدای رعد و برق منو از جا پروند خیلی ترسیدم چون خیلی واقعی بود هدفون هم داشتم دیگه هیچی! بعد از چنتا رعد و برق دونه‌های زیبای بارون آروم آروم شروع به باریدن کرد و کم‌کم شدید شد. شیشه مونیتور از اونطرف داشت خیس می‌شد نمیتونم احساسمو بهتون بگم خیلی جالب بود.

این برنامه‌رو براتون آپلود کردم که حجمش خیلی کمه البته قصد اصلیم از این پست تعریف این خاطره به یاد ماندنی (برای من) بود ولی به شما پیشنهاد میکنم حتما این اسکرین سیور رو دانلود کنین.
//www.zom.ir/files/lviiwffj9qnxzkdpxr63.gif” cannot be displayed, because it contains errors.دانلود برنامه با حجم 700 کیلو بایت

19 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام بسیار زیبا و بینضیر لود راستش باران و رعد و برق به من ارامش میده و گاهی وقت ها اشکمو در میاره خیلی منتظر میموندم تا بارانو رعد و برق شروع بشه ولی الان به طور مجازی و خیلی واقعی میتونم ببینمو به صداش گوش بدم منمنونم اگه این برنامه پولی هم بودش میخریدم بازم تشکر.

  2. خيليزيبا بود دمت گرم حال دادي ايول

  3. nrdkaciw dlsrezh wphx vghiz vaixpeb waldkgm xjloim

  4. eyfr fqcm ibmo iykh aghmwy qcedmt fsedobpyv

  5. hptwn bafotp byapfwlvm vxtq prty dgirp tacq

  6. usnibo wfoju gwlqhyu iboqz mlkypu awsgov mslrbpf

  7. ayooob jan bababm man fekr mikonam ke dige ghabeliate fekr ra nadaram
    ayyoob110: همین که میگی توانایی فکر کردن نداری خودش کلیه!!! یعنی در اصل کلی فکر کردی که اینو فهمیدی

  8. عه نصبی بود!! من فکر کردم مستقیم اجرا میشه

  9. ایول فقط باید پسوند رو کرد scr

  10. Download کردم:)
    ی برنامه هم هست که تقریباً‌ شیوه‌اش مثل همینه، اما با چکش میزنه توی شیشه مانیتور. فکر می‌کنی مانیتور داره میشکنه. مواظب باش کسی یواشکی برات نصب نکنه. اما اگر پیداش کردی حتماً بذار توی وبلاگ.
    انگار فایل exe رو توی وردپرس آپلود کردی. میگم این وردپرس آمار دانلود‌ها رو نمیده؟
    مرسی؛
    از بابت پهنای باند فکر نمی‌کنم مشکلی باشه.

    ayyoob110: اون یه بازیه ولی این اسکرین سیوره. حتما میذارم. من توی پرشین گیگ آپلود میکنم. میشه از روی تعداد کلیک روی لینکهات تعداد دانلود رو متوجه بشی.

  11. dssd

  12. سلام
    عکسی که از مانیتور گرفتید که خیلی جالب و تحریک کنندس/مجبورم دانلودش کنم!

  13. من از مكستون استفاده مي كنم ولي وبلاگ شما نصفه ديده ميشه!!

  14. خوش حال می شوم با شما تبادل لینک کنم
    http://www.weworld.wordpress.com
    ayyoob110:من هم همینطور. انجام شد

  15. جالب بود!

  16. اقا دست مریزاد.خیلی توپ بود
    ayyoob110:خواهش میکنم قابل نداشت

  17. ایده ی جالب رو برای ساختش درنظر داشتن. بارونش هم انصافاً جالبه ولی خیلی با رعد و برقش حال نکردم. ما خودمون اینجا بهترش رو می شنویم. از اینایی که مو به تن آدم سیخ میشه! کاش می شد فایل صوتی خودمون رو جایگزین صدای رعدش می کردیم!
    ayyoob110: خوش به حالتون! رعد و برقای وحشتناک خیلی حال میده!!!

  18. يه سوال داشتم. به نظر شما ويستا ورژن Ultimate رو مي شه از طريق سي دي نصب كرد؟
    منظورم اينه كه حجمش به حدي هست كه در سي دي جا بشه؟
    ayyoob110: بله اصلا نسخه جدیدش بر روی سی دی توی بازار ایران هست برای اطلاع بیشتر به این آدرس برید:
    http://shop.p30world.com/products/007024.php
    اگه سخت افزار لازم رو ندارید و نمیتونید از اون دل بکنید به این آدرس برید:
    http://itonline.ir/?p=200

  19. بسیار جالب بود.
    متشکرم
    ayyoob110: خواهش میکنم


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

